Група №17
14.09.2020 року
Предмет: Охорона праці
Тема: Загальні питання безпеки праці. Зони небезпеки. Сигналізація. Знаки
безпеки.
Завдання:
1. Опрацювати параграфи 2.1;2.3;2.4;2.6 за підручником Л.Е. Винокурова, Основи охорони праці.
2. Виконати завдання шифрованого диктанту: (письмово, у зошиті)
Безпека – це…
Безпека праці – це …
Умови праці – це…
Небезпечна зона – це…
Звукова сигналізація – це …
Знаки безпеки можуть бути:…
Група №17
16.09.2020 року
Предмет : Охорона праці
Тема: Засоби індивідуального захисту. Мікроклімат виробничих приміщень
Завдання:
1. Опрацювати параграф 2.7 та 2.8 у підручнику Л.Е.Винокурова Основи охорони праці.
2. Створити презентацію «Засоби захисту від шкідливих та небезпечних виробничих факторів».
Група №17
15.09.2020 року
Предмет: Читання креслень
Тема: «Послідовність читання простих робочих креслень»
Завдання:
1. Опрацювати параграф 7.1 у навчальному посібнику П.П.Волошкевич, Технічне креслення та комп’ютерна графіка.
2. Скласти схему послідовності читання креслення.
Група №17
16.09.2020 року
Предмет: Читання креслень.
Тема: «Аналіз контурів плоских технічних деталей. Геометричні побудови».
Завдання: Виконати вправи:
1. Поділ відрізка довжиною 15 см на 4 рівні частини.
2. Поділ кола радіусом 25 мм на 8 рівних частин.
Група №17
17.09.2020 року
Предмет: Охорона праці
Тема: «Фізіологічна та психологічна основи трудового процесу».
Завдання: Самостійно знайти відповідь на питання: безумовні та умовні рефлекси, їх вплив на безпеку праці, законспектувати.
Група №17
17.09.2020 року
Предмет: Охорона праці
Тема: Психофізичні фактори умов праці.
Завдання: Дати письмові відповіді на запитання: Як впливають на безпеку праці промислова естетика, ритм і темп роботи, виробнича гімнастика, кімнати психологічного розвантаження.
Група №17
17.09.2020 року
Предмет: Читання креслень.
Тема: «Спряження. Похил та конусність.
Завдання: У робочому зошиті накресліть будь-яку деталь з рис.40 (а-л), виконавши необхідне спряження (навчальний посібник П.П.Волошкевич Технічне креслення та комп’ютерна графіка).
Немає коментарів:
Дописати коментар